Logo-ilemi-300Nadat Hans Meertens Het Gen der Goden had afgerond, legde hij het manuscript voor aan enkele uitgevers. Dat leidde tot (zeer) positieve reacties maar gelet op de moeilijke situatie in de branche werd het besluit om Hans als debuterende schrijver uit te geven aangehouden. Samen met een aantal vrienden werd daarop het plan opgevat om het boek in eigen beheer, maar wel professioneel ondersteund, uit te brengen.

Hans heeft een zeer uitgebreid netwerk van vrienden en zakelijke relaties. Middels crowd sourcing werden ruim veertig mensen uit uiteenlopende sectoren bij elkaar gebracht die allen één of meerdere participaties namen in de speciaal voor dit doel opgerichte uitgeverij: Ilemi Uitgeverij B.V.

Niet alleen krijgen de founders elk een boek maar ook wordt hun inleg ook volledig terugbetaald als 2.000 exemplaren worden verkocht: een eerste target! Daarnaast zijn de 40 participanten ook de ambassadeurs van Het Gen der Goden die zich via hun (sociale) netwerken zullen inzetten om zoveel mogelijk mensen te enthousiasmeren om het boek te kopen.

De directie van de Ilemi Uitgeverij B.V. wordt naast Hans Meertens gevormd door Hans Wolting (account Wolting & Versteegh) en Hans Bours (marketingcommunicatie specialist). Ook zij zetten hun kennis, kunde én netwerken in om van het boek een succes te maken.

facebook-liketwitter

Footer-hgg